Servicepunt info

Het Servicepunt is het aanspreekpunt voor alle leerlingen en medewerkers voor vragen, problemen, verzoeken om informatie en meldingen op het gebied van ICT. Het servicepunt heeft op elke schoollocatie een vast kantoor waar je welkom bent met je vragen. Je kunt voor de volgende zaken terecht op het Servicepunt m.b.t. laptops:

 

Ondersteuning bij… Laptop aangeschaft bij The Rent Company Laptop elders aangeschaft
schade of defecten aan hardware.
het besturingssysteem.
diensten zoals Wi-Fi & printen.*
Microsoft Office 365 (online).
een vervangende laptop bij defecten.

Overige ondersteuning:

  • Vragen en problemen met digitaal schoolbord of vaste werkplek;
  • Softwareaanvragen voor nieuwe software in de klas;

*Ondersteuning op diensten zoals Wi-Fi & printen voor Mac OS X, Linux, Windows ouder dan versie 10, Android, iOS, Windows Phone en andere mobiele besturingssystemen zijn op basis van “best effort” en kunnen niet worden gegarandeerd.

OPENINGSTIJDEN SERVICEPUNT

Het Servicepunt kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 – 15:30 uur. Op dinsdagen gesloten om 14:30 uur.
Telefonisch is het Servicepunt geopend van 08:00 – 17:00 uur.

CONTACTGEGEVENS

Naast een bezoek aan het Servicepunt kan er ook telefonisch contact worden opgenomen.
Hiervoor kan contact worden opgenomen met telefoonnummer 3333 en de betreffende locatie te kiezen in het keuzemenu.

       Heb je een storing, maar geen urgentie? Maak een melding via het selfserviceportal.

OP- of AANMERKINGEN? LAAT HET ONS WETEN!

Heb je een klacht? Laat het ons weten. Ben je tevreden? Laat het anderen weten.

Heb je feedback over één van onze medewerkers of over de dienstverlening die je ontving? Wij vragen je dit dan ook bij ons te melden, dit kan direct bij het Servicepunt of bij de Servicepunt Coördinator.  Dit mag mondeling of per e-mail gericht aan r.lokerse@hethooghuis.nl, opmerkingen zullen worden gebruikt om onze dienstverlening te verbeteren.

Reacties zijn gesloten.