Agenda maken of toevoegen

Lege agenda maken
  1. Ga naar de agenda-weergave.
  2. Selecteer Agenda toevoegen > Lege agenda maken.
  3. Geef de agenda een naam en kies eventueel een kleur.
  4. Selecteer Opslaan. 
Agenda toevoegen uit de organisatie-adreslijst
  1. Ga naar de agenda-weergave en kies Agenda toevoegen > Uit adreslijst.
  2. Typ de naam of het e-mailadres van de persoon of agenda die je wilt toevoegen.
  3. Selecteer de agenda uit de zoekresultaten en klik op Openen of Toevoegen. 
Agenda importeren uit een bestand
  1. Ga naar de agenda-weergave en kies Agenda toevoegen > Uploaden uit bestand of ga via Bestand > Openen & Exporteren > Importeren/exporteren.
  2. Selecteer Bladeren en kies het .ics-bestand op je computer.
  3. Selecteer Importeren en kies in welke agenda het bestand moet worden geplaatst. 

Reacties zijn gesloten.